src="">

buhuhuh xd 13:17

Skolan har börjat idag ;o. Började me morgonen att ja vaknade vid 06:47 & sedan tog ja mig upp efter 15 min:P..
Åt, messade Malin & började sminka mig efter de så gick ja ut me hunden :). När ja kom in igen drog ja till skolan vid 8:40 å va där till ungefär 10:20 eller nått. Imon är de vanlig lektion å kommer nog inte bli nån uppdatering trorja..
Ajuste ja uppdaterade inte i Lördags för att jag fick reda på att ja skulle åka till grönan med min moster , hennes man & mina kusinerr:) Det va kul! , Cornelia och jag åkte lilla frittfall eftersom hon bara är 4 år + att hon åkte kvasten ^^.
Sen så åkte vi lote barnkaruseller å typ gick till sotra sen :P..
 Men orkar inte skriva mera förutom att ja har vart på stan & nu ska ja leta efter en sak som ja vill ha !:D


Ajuse har inte lagt uppbilder på datan df får inte ni några!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0