src="">

Vet inte :)

Tre saker jag inte förstår mig på: kaxiga idioter , folk som e dumma i huvudet  , folk som inte gillar mig:O
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobilen , min lunch , helosan
Tre saker jag gör just nu: Detta , äter , skirver
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa jorden , åka upp till rymden , träffa världens bätsa kille
Tre saker jag kan: Lyssna på musik , sova , äta
Tre saker jag inte kan: Matte , ha samma kläder på mig en hel dag , vara fin
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Hjärnan , hjärtat & det som e viktigt 
Tre saker jag skulle vilja kunna: vara fin , vara smal & åka upp till rymden
Tre favoriträtter: Lasagne, Tacos å kykling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0