src="">

Stan med melissa:)

Nej de gjorde jag inte , Jag svarar på en kommentar nu alltså. Men orkar inte lägga upp dden :) Och sluta kommentera din fitta skffa dig ett livförfan . För du har ju inget :(.


Aja idag efter skolan stack ja och Melissa till stan :D, vi skulle typ käka på Nancys men blev inte så eftersom de va as fullt med människor :tired: , menmen vi gick runt 30 min för att hitta nånstans att käka lunch & tillslut hittade vi nått i lunagallerian :P:P. Vi åt grekissallad , gott :thumbup: . Sedan efter de gick vi runt och såå :D , Jag och Melissa hittade läppglans för 10 spänn och jag köpte det eftersom de va billigt å sen så vare fint :). Typ vid klockan 14:00 drog vi hem , bussen va as jobbig eftersom de va as mycke mänbniskor i den :thumbdown: .
Aja Melissa gick av där hon skulle gå hem , och jag fortsatte åka hemåt . När ja skulla kliva av bussen så vare as jobbigt att göra de eftersom de stog 104390493 människor framför mig . Buhuhu iaf kom hem tillslut & började städa efter typ 10  min när ja hade städad klart kom mamma :). Och sedan lockade jag mitt hår och löshåret som nu sitter i :). Skolan sööög det var as boring där :thumbdown: . Menmen jag och Melissa hade faktiskt jätte kul och det är det som är huvudsaken :D. Sen såg vi en snygg kille oxå :love:





Kommentarer
Postat av: Melissa

HAHAH omg killen :)

herregud va gammal bild :O :D

2010-12-03 @ 21:02:45
URL: http://meliissah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0