src="">

Sanningar om mig .

Lovar du att vara ärlig? - Ja

Du heter: - Jasmine

Smeknamn: - Jasse

Vad tror folk om dig? - Vettefan å varför ska ja bry mig ?

Brukar du skratta för dig själv? -ibland när ja e dum ;$$$

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - Okej

Var bor du? - Södertälje.

Trivs du där - Hoppas de e driv fråga

Äger du några converse - nej

Är du allergisk i mot något - vettefan

Har du haft sex idag -
nää

Hur svarar du i mobilen - vad

Vem ringde du senast? - Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen - Jag måste åka ner till baknen

Antal timmar sömn inatt - vene

Sov du ensam - nope

Tycker du om din pappa - klart som fan

Brukar du komma i tid - ahh om ingen idiot ska bry sig om mig :)

Hur känner du dig nu - trött sur

Vanligaste färg på dina kläder - Svart å vitt

Vad tycker du om fötter- Fula fula fula

Är du smart - inte enligt andra :thumbdown:

Vad saknar du - han

Favorit dryck på morgonen - Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig - När jag e trött

Är du blyg? - y'äääääs

Sysslar du med någon idrott - nope slutade danssa :O

Vill du hellre ha mail än brev - inge av dom , för jobbigt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet - Nääj never

Är du nöjd med ditt liv - haha nej förfan

Är du bortskämd - nää :)

Vad gör du i morgon - längtar tills jag kommer hem :)

Vad är det värsta du vet? - Horungar , å kryp

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
- Om jag har pengar slösar jag gärna dom :)

Vad behöver du just nu? - *****

Vad längtar du till? - Sommarn & att bli smal

Har du bra vänner och äkta vänskap?
- Ja & ja :)

Vad använder du för shampoo? -olika

Hur gammal är du - 13

Om fem månader - Så äre inte långt kvar tills ja får byra navelsmuycke :)

Du samlar - Pengar ;)

Gröna eller röda äppeln - Gröna :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen - Om ja e ledsen är jag de för m,ig själv , samma me arg

Gillar du golf - nej


Vilken tid gick du upp idag - 09:15

Har du sovit i din egna säng inatt - nää ;$$

Har du strumpor på dig nu - Yäääs :love:

Vad ska du göra ikväll - Kolla tv , Och försöka göra engelska

Är det okej att gråta - yäääs

När grät du senast - veene

Laddar du ner musik och film från Internet - Ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon - Köpa kläder , sluta från helvetet . DRa på en resa _:)

Bär du glasögon eller linser - Nope men funderar på färglinser ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - Näää dom e till för nördar :)

När går du upp ur sängen en helgmorgon - inte fan vet jag

Har du piercing - Ja

Vill du gifta dig - Näää

Vill du ha barn- Vene önnu

Solar du ofta- Nääj :thumbdown:

Är du bra på att laga mat - Bättre nör nån hjälper till:)

Gillar du att dansa - ja , men inte sjlv :)

Är du flygrädd - ahh :tired:

Hur vig är du- inte vig

Vad dricker du helst när du är törstig- Vatten :)

Vilken är din favoritglass - ingen :)

Tror du på ett liv efter döden - jaa

Tycker du om sushi- Äckligt

Vad äter du helst när du ser på film - De som jag vill äta då.

Bor dina föräldrar tillsammans- naa

Har du tandläkarskräck- Njaa sådräa 

Är du morgon- eller kvällsmänniska- Beroro på
Vilken ögonfärg har du - Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns -
 Ja

Biter du på naglarna - näääj

Hur ofta tränar/motionerar du - När jag har lust , Sen i skolan.

Låt du hörde - So big

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0