src="">

10:06

Godmorgon ^^ , vaknade vid 07:45 för mammas ringklocka ringde -.- . Iaf idag så ska ja dra ner till stan med Malin å leta efter vantar & en mössa :) . Sen så tänkte vi typ käka typ som lunch dära :thumbup: . Imon ska ja gå till skolan boring , men måste . Ja men ja vene va ja ska göra tills Malin slutar , hon slutar 14:45 trorja :tired: .
Menmen ska väll börja platta håret strax å stta i löshåret och sen så kan jag sminka mig och hoppas på att klockan iaf e minst 12 , ajuste ja har en as brun utan sol för man kan välja nias tror jag de heter :) . Om de inte heter så , så menar jag att man kan välja hur brun man vill att man ska bli :D. Den heter Hawaiia tropic tror ja .
Men jag ska dra så ni får ha en bra dag åtänka på att de  bara e 3 dagar kvar tills fredag (a)


Bilden e as gammal , från typ mars . Jag var hemma för jag hade skadat foten allvarligt ..  Och malin kom hem till mig efter skolan å då tog vi  bilder ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0