src="">

20:06

Ni får bilder på hur mitt hår såg ut när jag tvättade bort sminket !:). Ni får oxå se hur alla 3 maccarorna (stavning?) ser ut tillsammans på minaögonfransar :thumbup: .. Iaf så har ja flätan i luggen kvar bara så ni vet !:D







Navelpiericng :)



Så såg håret ut på ena sidan :)



Kattungen :love:





jag vet inte:D

håret på andra sidan ;D



ena ögat . Man ser inte så bra för jag sminkade tydligen inte ögat så myckesom jag gjorde med andra ^^



hähä konstiga bilder . Men hade fan ingetatt göra :O


andra sidan :D


Andra ögat :)






en till bild på katten ! :) .

Nu fåre räcka för ja pallar inte leta efter flera bilder xd
men ahh ung och bortskämd har ju börjat . Den börjar 20:00 å är på 1an ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

TJOCKIS BANTA IFÖRHELVETE!!!!!!

2010-11-30 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0