src="">

Frågor från Melissasblogg;)

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Det borde vara så och trots detta så är normen den att människor inte följer ordinerade medicinföreskrifter ens vid livshotande tillstånd som diabetes , hjärtsjukdomar och HIV
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt skirvbord
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Gilmor girls
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13:10 men den e 13:19
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min hund som går
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag skulle köpa chips
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade på melissas blogg :)
8. Vad har du på dig?
Svarta mjukis bh & trosor . Och sen ett vitt linne & en svart kofta
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja.Jag drömde om att jag fick ta tungpiercing och var skit stolt
10. När skrattade du senast?
Imorse när jag vaknade . För att Isabel sa fjorton fel :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Min spegel :)
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja konstiga människor
14. Vilken var den senaste film du såg?
Nån igår vet inte vad den heter :O
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
vafan jag skulle köpt ett hus utomlands och sen köpt godis & KLÄDER ;)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag gillar inte att gråta
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Kommer skriva konstigt . Men jag skulle köpa så alla fick tycka de dom ville tycka 
18. Tycker du om att dansa?
Ja . Men inte alltid :)
19. George Bush?
USA:s förra president.
20-21. Vad vill du dina barn heta, pojke resp. flicka?
Kille: Alexander å tjej: Isabella :)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja;O?
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Här e allt bra . Och att inte man ska behöva vara rädd för människor & saker som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0