src="">

Godmorgone:)

Ja har ju inte bloggat idag :). Men isabel sov här igår & idag fyller hon år ;)♥
Så imorse när hon vakna var mamma vaken ochdå sjöng mamma för henen ;D. OCh sen så vakna ja efter typ 1 timma eller 30 min å sa grattis å då fick ja en stoooooor kram(a)♥.. Iaf Isabel gick hem för drygt 1 å 30 min sen å ja har plattat håret å fixat mig :thumbup: . Snart kommer isabel trorja & vi ska fira en sak i vår port så vi ska ha fest ;). Hoppas de blir kul eftersom vi fixade maasssa låtar som typ nya-gammla lite olika :rolleyes:
Iaf nu ska ja typ kolla runt på lite andra blggar & kanske föröska göra nått roligt :)
Ajuste jag tycker oxå att ni borde kommentera :D. Kanske typ vad jag ska göra i min blogg för att få den roligare elller kanske typ oom jag kan ha dagen blogg eller tävlingar :cool:
Det är bara att säga till då!:). För då kan jag ha de och sen kanske ja kan ha "dagens blogg":)?
Iaf nu ska jag kolla runt lite som ja skrev :P:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0