src="">

Hellokitty:D



Ja har väll berättat att på stan så ska dom öppna en hellokitty affär:D?. dit kommer jag gå och köpa masssa saker , och jag hittade dom hära tofflorna :thumbup: på nån blogg:D
Dom e as gulliga eller hur ;)? & när affären öppnar så ska ja dit och se om dom har sånna eftersom 2 jular i rad har jag önskat mig tofflor :D. Konstig jag vet , men de e mysigt6 att ha tofflor när de e kallt & man inte orkar ha strumpor:D. Mina förförra var rosa men sen gick dom sönder :D. Så då köpte mamma några andra som var typ gråa tror ja:D. Fast jag kanske ska ha 2 tofflor ist:O?
Eftersom ja hittaade as gulliga tofflor för 129 på lindex trorja de va ;0 . Aja får väll se om ja ens hittar hello kitty xdd. Men nu har jag skrivit as konstiga saker så jag ska fortssätta snuva eller va man skriver :P:P. Undra om ja håller på att bli sjuk igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0