src="">

I'm not perfect

Vet ni vad? . Kommentera vafan ni vill , jag tycker jag e bra . Och sen så tror jag inte att ni skulle kunna ha en blogg där folk kritiserar er och e taskiga , mår ni bra utav de ni gör eller ?. Är de så man ska göra för att ha de bättre själv ?, De tror jag inte . Jag tror ni sitter och kommenterar för ni/du är mobbad eller något liknade . Och sure de kan lika gärna vara det ni tycker och tänker om mig . Om de e de så tycker jag ni kan skriva ett namn oh skriva varför ni så gärna ville skriva att jag är fet och borde banta ex . För det är jag verkligen intresserad av att veta varför just du bryr dig hur jag ser ut , när du har dina egna problem . I'm not perfect , ingen är perfekt inte ens du . Så varför sitter du och klagar på hur jag ser ut när du kan kolla dig i spegel eller i ditt hem och kanske så hur många problem du har egentligen ?. Eller du kanske tillochmed inte har några vänner. Det kanske  eproblem för dig eller ?. Så varför ska du bry dig hur andra ser ut å va dom tycker & tänker . Och  ja jag kankse  e fet shame when . Finns inget du kan göra åt de , hur mycke du än kommenrterar så kommer inte DU kunna göra något åt de . Vet du varför? , Jo för att du känner mig inte och du vet inget om mig . Folk som ska kommneera detta kan ju förfan kolla på sig själva tycker jag !. Tycker faktiskt inte de  e okej när folk sitter och kommenterar min blogg som om den vore nån jävla kriti-sida , för jag har oxå känslor och jag tar ofta åt mig vad folk tycker & skriver om / till mig . Och de borde egentligen du/ni veta , för alla har känslor tillochmed du . Tänk om jag skylle kommentera din blogg och skriva att du var ful och fet å kanske hora . Det är ju inge trevligt ?. Så jag tycker att du borde tänka lite innan du skriver saker , för nästa gång jag ser att någon skriver något som gör mig ledsen & får mig att må dåligt . Den gången så kommer jag antligen söka upp personen eller något . Och jag fattar inte att jag orkar slösa tid på att skriva detta till just en person , men jag är jag så de behövdes . Och juste du som kommenterade kommentera med namn eller så fåru kommentera ett inmlägg och skriva vf du skrev som du skrev ?...För att jag tog åt mig & jag vill försöka trivas så bra med mig själv som möjligt . Men de går väll inte när folk ska skriva sånt , man får alltid tillbaka att man e fet & ful . Och sån är jag , jag tar även åt om de var på skojj!.
Tänk på att vara seriös iaf om de var på skoj.




Kommentarer
Postat av: Melissa

aa elr hur , ingen e perfekt ;)

2010-11-30 @ 20:22:27
URL: http://meliissah.blogg.se/
Postat av: Melissa

aa elr hur , ingen e perfekt ;)

2010-11-30 @ 20:22:30
URL: http://meliissah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ingen har sagt det heller , och nej det finns inget jag kan göra för utom säga d et till dej !!!!!! och du borde fan haft fattat attdu borde börja banta . har du aldrig sett dej själv i spegeln eller ? för de verkar inte som det...

2010-12-01 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0