src="">

Vet inte ?

Klockan e 22:37snart . Å ja ska förfan upp 05:30 för att hinn fixa mig eftersom vi ska dra till jävla idot skolan som ja nt pallar me , men iaf ja måste vakjna å & hoppas at jag vaknar i tid förengångsskull . Idag vakna ja förfan 07:38.. :thumbdown: . Jaja jag måste strax lägga mig eftersom ja ska upp så tidigt & måste börja gå klockan typ 07:40 imon :mad: as irreterande de me . Och sen har vi dedära fula NO provet som jag inte kan nått av ? sen ska vi ha glosor , redovisa & sen har ja ett svenska prov nästa Torsdag . Äre inte baraaaa sååå trevligt ?. Iaf så fyller ja ju år om 2 veckor  , önskar mig typ pengar till saker & sen önskar jag mig pengar till så man kan skaffa linser efterosom ja vill ha blåa & gröna ögon :). Iaf för engångskull får ni en seexig bild på mig på lkvällen ;) xd






Löshåret i :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0