src="">

Bästavän♥

Min bästavän hon heter Isabel Mikkonen Defarias
& jag älskar henne , men jag suger på att skriva ..Men för hennes skull

så tänker jag försöka . Vi träffades 2008 vi träffades för en tjej ville vi skulle vara tsm .. & nej vi gillade inte varandra, Efter några gånger så fick jag och Isabel vara ensamma vid köksbers-trädet
Vi stog där och plockade köksber , medas vi väntade på vår kompis , Nr hon väl kom,
 fråga isabel mig om hon fick sova hos mig :). Och jag kommer ihåg exat vad ja svarade
"Skojar du med mig ?" sa jag & fick svaret nej .
Jag messade min mamma direkt & frågade .
Lyckan jag hade
hittat en tjej som jag gillade  & som ville vara med mig , klart jag hade kompisar .
Men den här tjejen hon var nått extra , nån som jag verkligen hade kul me!
Året gick och efter några månader skulle vi flytta, inte alls långt som tur var !:),
Men vi skulle bo hos mina kusiner över sommaren .
& det finns 2 dagar som jag kommer ihåg mycket , Dagen vi gick ut med
hundarna & kom hem , då ska vi åka till grönalund med isabel som hade vrickat foten , stackar älskling ;O<3
Men vi hade kul ändå !. Sen dagen då vi åt hamburgare jag kommer ihåg hur mätta vi blev , men ändå gjorde konstiga saker :P. Året hade blivit en dröm , en sån dröm som e för braa . Det blev år
2009 & allt fortsätta , tills alla började bråka & snacka saker som vi inte hade sakt ,
Vi började bråka .. Och jag mådde dåligt över saker som inte var sant .
Vi träffades & pratade lite och jag hoppades på att de skulle bli bra !. Tur att de blev de .
2009 gick oxå och 2010 kom . Allltså detta år , Så jag ill säga jag och isabel har dom bästa stunderna ,
sure vi kanske tjaffsar ibland men hon är som en syster för mig. Och jag vikll säga
till isabel att ovasett hur sur/fittig ja är så finns jag där för dig . & ovasett om vi bråkar
om 28478973958 år så kommer jag finnas . Jag vill verkligen inte tappa dej. Tänk att vi är alltid som lyckligast
när vi har varandra . Du finns alltid där för mig , Så jag fiinnnnns alltid alltid för dig
Bästavän jag älskar dej verkligen♥  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0