src="">

Bilder på håret+ har uppdaterat neråt , kom upp i utkastet ..

Melissas hår & jaanas hår , Mitt hår kommer oxå men eftersom inte jag har foixat mitt ännu så blire "dagens frisyr" hehe ;)! & så får ni en bild på alla oss ofc ;) ps gammalt inlägg som kom i utkastet :S & ja har uppdaterat om man går neråt :):)



Melissas hår , Ser inte så bra . Men hon har lockar i typ framhåret , & plattat resten :) , Jävligt fint :)



Jaanas hår ;). Jaana har alltså Lockigt hår i hela håret . Seer bättre ut i verklöigenheten:)





& mitt hår :). Jag har inte fixat de alltså :P. Men så ser de ut nu alltså "dagens frisyr ;)"



& här är vi alla .. :) , Där ser ni bättre att Melissas hår e lockigt i framhåret & jaana har lockigt hår ;)

Hoppas ni tyckte det blev fint ;). Eftersom jag har foxat deras hår sen klockan 14:50(a)
Vem hade finast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0