src="">

Duschade nyss !

Duschade ntyss ;O . Hur skönt som helt :), Väntar på att mitthår ska bli tort så jag kan sätta i löshåret ! & platta ,mitt van´liga hår ;). Hoppas de blir tort  inom 1 timma iaf !:). Imon äre iaf Fredag vilket betyder att jag kommer vara hemma hyela dagen som på Lördag & Sönbdag också .. Vilket är jätte tråkigt!. Men Isabel kommer hit :). Saknar henne mycket:)♥ Hoppas vi får de roligt :), & sen måste jag berätta att jag  måste verkligen sluta äta godios/onyttiga grejer :/. Hoppas att de går dåååå?:). Ni får en bild strax eller når mitt hår har torkar& jag har plattat de och satt i löshåret ;). Kan oxå försöka göra ett videoinlägg.. Som inte brukar bli så bra längre--.-. Men nu ska jag sätta på mig kläder & sedan sätta mig och kolla lite bloggar :) & kanske göra teee ;). Nån som vet nått bra på tv:n idag  förresten :)?




Bilden har ni sätt :P ,Men jag tar inte så många bilder  nuförtiden .. Förresten tänkte faktiskt fråga isabel om hon ville hänga ed mej och sola om jag hittar dit & om hon vill + om jag får pengar HHÄHÄ ^^












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0