src="">

hewwwwjjj bloggeewwhhnn ;*

Cha jaassees super duper tråkiga läsare som nt kommenterar :)
Jag och jasse har käkat kebab , köttet såg ut som plast :s
Men ja och jasse har typ kollat in södertäljes snyggaste man ? :P nä men han är het :'o . Imon ska jag och jasse åka till hennes pappa för han fyller år tror att han fyller 60 .. hahah skooja jag har så torr humor xd
Just nu sitter jasse och plattar håret och jag sitter och ruttnar haha jag är redan rutten ;pPpPpPpPpP jasse hatar när man göra såna dära smilisar jag tycker att dom  är coola . När man gör sånna : ":)" på mobilen så jag tycker att dom liknar peddo men jaja hahaha jag är sjuk jag vet :P

bara för att hon e fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0