src="">

home

hemma nu :). Och gud vilken jävla dålig dag säger jag !. Först å börjar några i klassen kasta papper till varann... & sen så hade en av tjjejerna skrivit att ja cva kär i Sandro , Vilket som inte stämmer . Och jag frågar varför hon skrev så  & får svaret de va på skojj :S , Men de tycker inte jag! & sen blandar dom in mej i deras lappsaker:S, & sen kommer Mcike & säger vem kastade allt å tu upp de . Då sa ja bra att inte ja behöver de alltså för att jag inte hade gjort nått . Så sa jag till Melissa , då säger hanJasmine du kan ju ta upp de:s. Då blev ja surare & sen _Diana vår engelska lärare börjar räkna till 10 sekunder på att ja ska öppnat låste ur skåpet & ta engelskan .... Man ba shit de står juförfan nån framför & trängs ? Aja e sur .. Så ska äta min macka logga in på msn & sedan gå & vila . Ingen skola imon studiedag :), Bra va:D?



Från förrigår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0