src="">

Tar en sak från Melissa

Ja vet inte rikitgt va jag ska skriva i min blogg längre .. Ni får lägga till mig på msn för att ge mig tips [email protected]! ... 

- Att duscha bör vi alla ( såklart? ) men det handlar om att man inte
bör duscha fler gånger än kanske 2 eller 3 gånger i veckan.
Att duscha varje dag skadar på håret och det blir lätt slitet! ..
Håret skadas som mest när det är blött..
- När du duschar, om ditt shampo (riktigt shampo, inte typ ica's)
inte löddrar så tvätta hur det och sen shamponera igen.
Därför då betyder det bara att håret rensat bort det gamla resterna
av t ex. Hårspray, vax osv.  Tvätta en gång till med shampo och du
kommer märka skillnad direkt. Och andvänd alltid balsam SIST!
Ajuste för att ine slita på håret ännu mer så borsta de inte när de e blött!:).
Fast jag brukar göra de :/



Ingen vill ha sitt hår slitet , Även fast håret kan se fint ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0