src="">

video inlögg + dagens outfit ;)

Hiih ska lägga in "dagens outfit" & videoinlägG:), Fast min moibil hackar så ska starta den :(. & justdet bilderna ska ni få!:), Kasnke inte världens bästa men innan skolfotot ;)- Ajuste plugga de måste ja me :/. + att jag måste ringa min pappa angååååående mobilen .. Om han kan åka me mej och köpa den :). Juste dagens outfit i videobloggen :)



En gammal bild på mig & isabel , Tror inte ni har sätt den :P



En halsduk som jag köpte förrförra lördagen tror jag de va !:)



jomen tjena :P, gammal bild :)


ni har sätt:P?



vene :)


min piercing :P , Ajuste bilderna är gammla eller ahh dom som ja har laddat upp tills nu & kanske några till :P



Fin bild va ?:) . Tog den när jag var ute med min systrar :) + Isabel hos min pappa :)



Min lillasysyer , Maya :)



Jag vt inte :P





Gullig va :)?. Det vi jobbade med idag . Det var att kolla upp asiatiska djur :). & skriva om dem ;)




Emelie med första locken !:), Fint va :)?





Så blev de när jag hade gjort hela(a). fick inte de egentligen ;O. Men hon förstörde dom sen :(




Laana, Jaana , Melissa & lilla jasmine:D



Samma personer ;)



haha ja e medveten om att ja ser konstig ut xd




Videoblogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0