src="">

16:48 plugg!

ååååh dålig uppdatering men men ^^
jag måste verkligenn  plugga eftersom vår lärare hade sagt fel -.-
Hon sa tatt vi skulle a prov på fredag denna vecka , men nää idag sa hon att nu skulle vi ha prov nu på onsdag
å de e ju jätte lätt eftersom ja gillar spanska såååååå mycket xd
Men det är ju bara att skriva om några gånger idag och imon & hoppas att jag klarar detta prov (y)

Men nu ska ja berätta om de dära jävla regnet ..
Vi va påväg till bussen å de regnade sååå skulle ja messa mobilsms eller va de heter
men då höll min mobil på att gå sönder eftersom de regnade å de kom skit mycke på min mobil ..:P
iaf så ja ba aaah men emelie kan du ta en åt mig så är du snäll(a) på bussremsan alltså haha xd
s¨å hon gjore de:D Men sen när vi skulle åka bussen hem så reeta ba den går dära borta vt inte varför(?)
Menmen ja ba malin vi ska åka på den :) , Men sen så stannar den inte :S Och däår den åkte var inte rätt busshållplats för den att stanna så det va faktiskt jätte konstigt :s
så då tog vi 762:an ist eftersom vi pallade inte gå i regnet  Men nu ska ja fortsätta plugga och sedan tyå äta ;)





Maddi Jane - Breakeven

Sån röst vill ja ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0