src="">

18:43

jag såg nyss att Melissa skrivit något RIKTIGT bra ! & fått en Jävligt bra kommentar av Malin , Ni får texten av de ja läste och kommentaren :)
Melissa skrev:

Vill ta livet av mig!

Ja, jag har några gånger efter skolan och under skoltiden har jag bara velat ta livet av mig. Det är pågrund av att ett tio tal personer i min klass har typ mobbat mig hela årskurs 5! Mina kompisar har oxå blivit utstöttade, vi har tillsamman gått igonom massor med hemska saker under våran skolgång.

Tänk att bara några få tal personer kan påverka en annan människas liv så jävla mycket.
Jag hoppas att du siom läser detta verkligen förstår mig och ni andra som påverkat mig kan fan ta åt er av texten.
Och ni vet själva precis vilka ni är för jag nämner inga namn när det angår sånna här saker.

Jag kunde verkligen inte hålla det instägnt längre utan det bara måste få komma ut.
För igår kväll så satt jag och tänkte på det i minst 2 timmar.
Ja man kan ju säga att hela årskurs 5 hart vart en mardröm för mig och det värsta jag fått uppleva i mitt liv.

Och alltid när jag ser personerna så blir jag hela tiden sur för de här tankarna sitter hela tiden kvar i min hjärna och det är fett jobbigt att behöva påminnas om det hela tiden.
Och nu har vi bytt platser också så jag är ännu mer arg över det, vi sitter ju fan som sjuåringar gör.


Fått en kommetar av Malin :

Melissa jag känner precis som du. Om man tänker tillbaka så ville man bara hoppa framför ett tåg typ. Det var nog de svåraste tiderna i mitt liv. Jag skulle ändra på allting om det var så i nuläget.. Men fortsätt vara stark , låt ingen trycka ner dej eller göra dej ledsen. Du är precis lika mycket människa som alla andra. Även om de försöker förstöra andras liv så blir inte deras bättre.. Man ser saker på ett helt annat sätt nu , vad man kunnat gjort , ändrat på osv. Men den tiden är förbi. Jag vet hur det känns , att det känns jobbigt och så. Men kom ihåg , det kan komma värre saker eller upprepas. Så fortsätt vara stark.



Jag fattar verkligen inte meningen med att trycka ner andra så att dom vill dö :S
att ni inte fattar? Folk mår dåligt av att ni ska vara där och trycka ner dom, Och ja vet hur svårt de är att vara stark! Speciellt när man mår sådära - -Och somsagt nämner ja inga namn










Kommentarer
Postat av: Melissa

bra gjort jasse :D

2010-09-14 @ 18:55:31
URL: http://bbaramelissa.blogg.se/
Postat av: Nelly.

SV: Jo :)

2010-09-14 @ 19:49:28
URL: http://nelluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0