src="">

OMG

herrejösses!, ja råkade radera inlägget ja nyss skrivit -.- , Menmen sämsta uppdateringen !förlåt! . Iaf dagen började med att jag och isabel drog upp oss ur sängen klockan 10 ungefär:). Vi gick ut med hundarna i sådära ungefär 30 minuter :) , efter de så var klockan 11 & då väntade vi på at klockan skulle bli 11:38 sså vi kunde sticka iväg för att hinna med bussen till stan :). På stan gick vi direkt till nancys & käkade fööööör gooottt;). & efter de gick vi runt i 3 timmar :P. Sen drog vi hem satt oss vid datan började kolla på folk som fixar sitt hår i ungefär 2 timmar , för då var klockan 5 å då skulle isabel hem och duscha och börja platta håret (dom har skolfoto imorgon) . Så då satt jag vid datan i minst 10 minuter för sedan gick jag och duschade :D Duschade minst i 20 minuter & sedan klädde ja å mig :) . Efter de så satt jag mig vid tv:n för att spela xbox med dom andra :D , Mamma , Billy , Philip & Ninni körde bomberman & då så ville ja va me :D . Men efter 9 omgångar så började ninni & mamma kolla på köttet i ungen :) Så då körde jag & billy + philip ishockey :) ungefär till sådära 19:00 :P Och när klockan blev 5 över sju så var maten klar !:) & nu sitter ja här & ska snart platta håret för att kunna göra en cool sak som en tjej på youtube gjorde;D, Om ja hittar videon så lägger jag ut den ska söka när ja skrivit detta inlägg:)



SMS MUSIC - INGET UTAN DIG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0