src="">

Svar

Svarar på frågestunden med 2 frågor eftersom ja har så lite besökar för ja hade kod ... Så ah ni får svar nu :)

Melissa:
Vad gör du just nu? - Jag ska svara på frågor :D
Hur bra e min blogg på skala 1-10?  -7:)
Vad tkr du ja skulle förbättra me min blogg?- Du skulle kunna lägga ut mera bilder & videoblogg :)
Hur många besökare har du per dag? (ungefär) - Jag har kanske 10-15 styckna
Vad ska du göra under helgen? - I helgen ska ja vara med vänner & plugga ! -.-
Är ja en bra kompis mot dej? - Ja du är en bra kompis ! :)

Malihn:
Tror du att 2011 kommer bli ett bra år? - Nepp , jag tror att de kommer bli som 2010 . Om inte hoppas ja attde blir ett bra år !:)
Det bästa året för dej? - 2008 :)
Vinter eller sommar? - Sommar då bliiir man bruun & kan bada ;)


Sååååå nu e alla svareeeeen fördiga kanske dags att börja plugga -.-

Kommentarer
Postat av: Melissa

Okey, tack för alla gulliga svar ;)

2010-09-23 @ 07:29:15
URL: http://bbaramelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0